Regulamin
ORGANIZATORZY
- Organizatorem rozgrywek MASTERS CUP edycja I, zwanych dalej „Rozgrywkami / Turniejem” jest SMS ARENA Tychy, Kopalnia Futbolu Katowice i Football-on Ruda Śląska, zwanych dalej „Organizatorami”.
- W sprawach związanych z Rozgrywkami należy kontaktować się z Organizatorem:
- TYCHY – SMS Arena:
577-490-900 / [email protected] / www.smsarenatychy.pl - KATOWICE – Kopalnia Futbolu:
697-250-702 / [email protected] / www.kopalniafutbolu.pl - RUDA ŚLĄSKA – Football-on:
606-648-744 / [email protected] / www.football-on.pl
UCZESTNICY
- Dopuszcza się udział zawodników w kategoriach wiekowych: 2012 i młodsi, 2011 i młodsi oraz 2010 i młodsi. We wszystkich kategoriach wiekowych rozegrane zostaną turnieje eliminacyjne po 10 drużyn. Drużyny z miejsc I,II otrzymają możliwość zagrania w „FINALE MASTERS CUP”, drużyny z miejsc III oraz IV w „Małym Finale”.
- Każdy zawodnik może reprezentować tylko jeden zespół w danej kategorii wiekowej,
do którego został zgłoszony na karcie drużynowej dostarczonej Organizatorowi przez Trenera lub Kierownika drużyny. - W ramach jednej drużyny zgłosić można maksymalnie 10 zawodników.
OPŁATA WPISOWA
- Warunkiem przystąpienia do Turnieju jest uiszczenie opłaty wpisowej w wysokości:
- 350,00 zł za udział 1 drużyny, dotyczy zarówno turnieju eliminacyjnego, jak i rozgrywek finałowych
- W przypadku zgłoszenia kilku drużyn, obowiązuje wielokrotność opłaty wpisowej.
- Po rejestracji/wysłaniu zgłoszenia, na podany w formularzu adres mailowy przesłana zostanie faktura proforma z 7-dniowym terminem płatności tytułem opłaty wpisowej.
- W przypadku braku terminowego uregulowania opłaty wpisowej Organizator zastrzega
sobie prawo do usunięcia drużyny z listy uczestników i zastąpienia kolejną (dotyczy finału).
TERMINY
ELIMINACJE:
(jednocześnie na trzech obiektach: SMS Arena Tychy, Kopalnia Futbolu Katowice, Football-on Ruda Śląska)
Drużyny, które zajmą miejsca I, II otrzymają możliwość udziału w Finale Masters Cup.
Drużyny z miejsc III, IV otrzymają możliwość udziału w Małym Finale.
SMS Arena Tychy
- 2010 i młodsi – 24.01.2021 r. – 10 drużyn
- 2011 i młodsi – 30.01.2021 r. – 10 drużyn
- 2012 i młodsi – 23.01.2021 r. – 10 drużyn
Kopalnia Futbolu Katowice
- 2010 i młodsi – 24.01.2021 r. – 10 drużyn
- 2011 i młodsi – 30.01.2021 r. – 10 drużyn
- 2012 i młodsi – 23.01.2021 r. – 10 drużyn
Football-on Ruda Śląska
- 2010 i młodsi – 24.01.2021 r. – 10 drużyn
- 2011 i młodsi – 30.01.2021 r. – 10 drużyn
- 2012 i młodsi – 23.01.2021 r. – 10 drużyn
„MAŁY FINAŁ”:
(zdobywcy drugich miejsc w eliminacjach,
jednocześnie na trzech obiektach: SMS Arena Tychy, Kopalnia Futbolu Katowice, Football-on Ruda Śląska)
- 2010 i młodsi – 06.02.2021 r. – godz. 9.00-13.00 – Football-on
- 2011 i młodsi – 06.02.2021 r. – godz. 9.00-13.00 – Kopalnia Futbolu
- 2012 i młodsi – 06.02.2021 r. – godz. 9.00-13.00 – SMS Arena
FINAŁ MASTERS CUP:
(zdobywcy pierwszych miejsc w eliminacjach)
- 2010 i młodsi – 07.02.2021 r. – godz. 9.00-13.00 – Football-on
- 2011 i młodsi – 13.02.2021 r. – godz. 9.00-13.00 – Kopalnia Futbolu
- 2012 i młodsi – 14.02.2021 r. – godz. 9.00-13.00 – SMS Arena
SYSTEM ROZGRYWEK / PRZEPISY
- W turniejach eliminacyjnych przewiduje się udział 10 drużyn, w turniejach finałowych: 6 drużyn.
- Czas trwania turnieju około 5 godz.
- Szatnie dla drużyn dostępne będę 30 min przed turniejem.
- System rozgrywek: drużyny losowo przydzielone zostaną do dwóch grup, w których rywalizować będą “każdy z każdym”. Następnie dwie pierwsze drużyny z obu grup oraz lepsza z miejsca trzeciego utworzą grupę walczącą o miejsca I-V, kolejne drużyny rywalizować będą o miejsca VI-X. Wszystkie drużyny rozegrają taką samą ilość spotkań (8 x 12 minut).
- Czas trwania meczu: 12 minut.
- O zwycięstwie w turnieju/eliminacjach decyduje liczba zdobytych punktów (3 pkt – zwycięstwo, 1 pkt – remis, 0 pkt – przegrana). W przypadku takiej samej ilości punktów decyduje bezpośredni pojedynek, następnie bilans bramek.
- Zespoły, które w eliminacjach zdobędą miejsca I, II otrzymają możliwość udziału w „FINALE MASTERS CUP”, zespoły z miejsc III, IV awansuje do „MAŁEGO FINAŁU”.
- Ilość zawodników na boisku: 5 (4+1).
- W ramach jednej drużyny zgłosić można maksymalnie 10 zawodników.
- Obowiązuje dowolna ilość zmian zawodników w trakcie meczu („zmiany hokejowe”).
- Mecze rozgrywane będą jednocześnie na 2 boiskach o wymiarach 20 x 40 m.
Boiska o nawierzchni sztucznej – sztuczna trawa w SMS Arena Tychy / Kopalnia Futbolu Katowice / Football-on Ruda Śląska. - Bramki o wymiarach 5 x 2 m.
- Zawodnicy grają w obuwiu o miękkiej podeszwie, zabrania się gry w przedmiotach mogących stanowić zagrożenie dla bezpieczeństwa i zdrowia uczestników.
- Nie można zdobyć bramki bezpośrednio z rozpoczęcia gry. / Rzut wolny – bramkę można zdobyć z połowy przeciwnika, odległość muru 5 m. / Wrzut – wprowadzenie nogą – nie można zdobyć bramki bezpośrednio lub podanie (piłka do wysokości kolan), przeciwnik 3 m. / Spalony
nie obowiązuje. / Rzut od bramki – do połowy boiska. - Bez względu na to, czy decyzja sędziego jest prawidłowa czy nie, „duch gry” wymaga,
aby zawsze była szanowana. - Obowiązują ogólne przepisy gry w piłkę nożną.
- Nagrody – przewidziane dla drużyn uczestniczących w „Małym Finale” oraz „FINALE MASTERS CUP”. Nagrody ufundowane będą przez Partnerów Turnieju m.in. COERVER COACHING:
- Nagroda główna: Mini Camp Coerver Coaching Polska o wartości 2000 zł dla całej drużyny.
- Nagrody indywidualne: vouchery kwotowe dla trenerów na produkty szkoleniowe Coerver Coaching – Coach Education Program.
- Nagrody w indywidualnych konkurencjach technicznych: miesięczne abonamenty
w Akademii Coerver Coaching Śląsk o wartości 120,00 zł. - Pakiety startowe dla każdego trenera – gadżety Coerver Coaching.
- Vouchery dla wszystkich zawodników na trening w Akademii Coerver Coaching Śląsk.
- W przypadku zgłoszenia do Turnieju niewystarczającej ilości drużyn Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany systemu rozgrywek (po uzgodnieniu z trenerami zgłaszającymi swój zespół) lub odwołania rozgrywek.